Dag twee - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Dag twee - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Dag twee

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

14 Mei 2011 | Griekenland, Athene

10.18 uur. Heerlijk geslapen daarna lekker ontbeten, wat is die Griekse yoghurt toch lekker... Nu wachten op onze huurauto. Meteen maar de kaart erbij en bepalen wat we gaan doen vandaag....

• 14 Mei 2011 - 10:33

Martin:

...is het niet veel veiliger om iets als een navigatie mee te nemen,......kaartlezen, auto, van A naar C via B,.........pfffff alleen het idee al dat jullie daar samen met een kaart lopen te worstelen,............maar ja of nu de Griekstalige navigatie veel beter zal zijn,.......hahahaeven voor jullie info redelijk bewolkt hier met af entoe een zon die zijn best doet en af en toe een verdwaalde spetter...........groetjes vanuit het Koninklijke Apeldoorn

• 14 Mei 2011 - 19:17

Carola & Carla Rupert:

Hoge dunk van ons mr. Apeldoorn... Ging heel goed en geheel tegen jouw verwachting in kan ik kaartlezen als de beste. Eén van de dingen waar ok heel goed in ben....