Dag vier - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Dag vier - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Dag vier

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

16 Mei 2011 | Griekenland, Athene

Vandaag het geweldige plan om naar Mytilini te rijden. Maar daar waren we snel uitgekeken.... Niw, mijn verslag vandaag....

Hoofdstad van Lesbos en van de prefectuur is Mytilini, dat vele jaren geleden het eiland haar naam gegeven heeft. De stad ligt op 188 mijlen afstand van Piraeus en heeft 25.000 inwoners. Zij is gebouwd op zeven heuvels.

De vesting van Mytilini is één van de grootste van het middellandse zeegebied, waarvan grote delen zijn ingestort en die sterke tekenen van verval vertoond. De laatste jaren zijn op verschillende plaatsen restauraties verricht.

Moria, een dorp met fraaie landhuizen te midden van olijfbomen en moestuinen. Op geringe afstand van het dorp zijn nog enkele bogen van een romeins aquaduct te zien, de Kamares, die vervaardigd zijn van grijs lesbosser marmer. Men komt er via een mooie met stenen geplaveide weg.

• 16 Mei 2011 - 21:30

Dientje:

Mooi weer daar ook, onnie?
    Hier de hele dag regen, maar goed de wijn smaakt er niet minder om haha.

Geniet nog even met z'n tweeen.
    Straks zijn jullie weer met z'n zevenen!
    Waarvan er 1 nog steeds de boel onder piest!

Liefs mij

• 17 Mei 2011 - 09:59

Anita:

Hey lieve dames,

zit elke dag even jullie verslag te lezen en foto's te bekijken natuurlijk (mis ik jullie ook niet zo hihi). Erg leuk hoor zo blijven wij ook ff op de hoogte! Hebben jullie het naar jullie zin (domme vraag natuurlijk)!! Kijk er naar uit om de verhalen in het eggie te horen.

Dikke kus Aniet

• 17 Mei 2011 - 20:18

Carola & Carla Rupert:

@ Dientje, hij mag dan nog niet 100% zindelijk zijn, hij is wel lief...! Had je aan het posten van mijn brief gedacht?

@ Aniet, het is hier zo lekker. Misschien volgend jaar maar met een grote groep gaan.... Gaan we met het halve wapen op vakantie. Kunnen we die vrije duitsers ook genoeg laten zien..... Proessst