Dag één Aankomst - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Dag één Aankomst - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Dag één Aankomst

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

13 Mei 2011 | Griekenland, Athene

Het hotel is mooi, spiksplinternieuw. Alles tweelaags, maar verschillende gebouwen. Dus wij met twee zeer zware koffers eerst een eind lopen en toen nog twee trappen op. Maart het is allemaal gelukt.
Door slaapgebrek en hazeslaapjes beiden enorme hoofdpijn dus eerst tabletje dan ff plat vervolgens lekker ff douchen. Alfa een ander mens weer opstaan en genieten van de omgeving.
Vandaag nog maar even niks doen. Terras bij zwembad kijkt prachtig uit over zee. Nog wel een beetje fris maar de voorspellingen zijn goed.
Om 18.30 uur komt Esther van OAD reizen en vragen we naar scooterverhuur, leuke plekjes hier etc... Ons eigen thuisgemaakte plan daarbij in gedachten houden en....door.
Terwijl ik dit typ valt Carola in slaap, de schat! We blijven vandaag dus inderdaad maar hier....

23.10uur Lekker in het dorp gegeten. Ook nog even gewinkeld. Wat een geweldig oud grieks dorp. Mooie straatjes authentieke winkeltjes... Echt leuk. Wilden graag taxi terug omdat we anders 2km moesten lopen langs een vrijwel onverlichte strandweg.... Helaas was er een vliegtuig geland en waren alle taxi's naar het vliegveld.... Dus toch maar lopend gegaan..... Best lekker eigenlijk. Nu nog borrel in de bar vh hotel. Gezellig een grote duitse swingersgroep.... Mannetje of dertig en ze hebben het erg gezellig...... Whahaha wij vermaken ons er ook wel tussen...