Dag acht, de laatste dag. - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Dag acht, de laatste dag. - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Dag acht, de laatste dag.

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

21 Mei 2011 | Nederland, Vriezenveen

En dan zit je vakantie er weer op. Koffers ingepakt, ontbijten, opgehaald door bus en terug naar huis. Goede vlucht gehad, op schiphol ging het ook lekker snel. Hond opgehaald, kids weer thuis en katten weer blij... Gisteren geen tijd gehad om verslag te schrijven en vandaag gaat het gewone leven alweer door.

Tom moet finale van bekerwedstrijd spelen, hele familie gaat mee en ik moet naar puppiecursus....

De vakantie was super, allen bedankt voor het volgen.

• 21 Mei 2011 - 08:30

Conny:

en dan mag je weer aan het werk, ik ben volgende week aan de beurt ... joepie

• 22 Mei 2011 - 10:42

Carola:

Heel mooi gedaan meisje...nu nog wat scherpere foto's erbij van mijn foon want die zijn veel beter als van jouw Samsung Galaxy S, die geweldige telefoon!! ;-)))

Carola & Carla

We proberen eens per jaar met zijn tweeen iets moois in Europa te bezoeken. Vorig jaar werd het Lesbos en dit jaar Cyprus, heel benieuwd wat we daar allemaal ontdekken.

Actief sinds 19 April 2011