Dag zes - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Dag zes - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Dag zes

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

19 Mei 2011 | Griekenland, Athene

Tjaaaaa en toen moest ik eraan geloven. Ik moest op de scooter. Volgens Conny moest ik niet zeuren en mijn meisje beloven het in ieder geval te proberen. Nou, Conny...... Ik ben blij dat je zo streng tegen me was. Hoewel ik het nog wel enigszins eng vind, vind ik het ook geweldig.

Vandaag naar Molyvos gereden, in straatjes gereden waar je met auto echt niet komt en daar een geweldige ring met bijpassende armband gekocht. Ik beloof aan alle LN dames dat ik ze zondag naar Margriet aandoe. Zo apart en heel opvallend. Voor alle andere lieve lezers..... Jullie zullen ze ook snel zien.

Niw, Molyvos op de scooter is fantastisch. Een restaurantje gepakt hoog in de bergen, met een uitzicht GEWELDIG. Lekker in der haven rond gekeken. Heel erg mooi een aanrader. Verder lekker bij het zwembad gelegen even in het stadje gewandeld en vanavond natuurlijk weer op scooter gereden....

• 18 Mei 2011 - 21:34

Conny:

en ze heeft gewoon naar me geluisterd ... nou ja!?

• 19 Mei 2011 - 09:24

Emmz:

Hahaha motormuis ;-). Dapper hoor, ik weet niet of ik er zo snel op zou stappen. Maaaar dan mis je natuurijk wel die plekkies waar je zo niet snel komt. Ennuh...dan had je nu niet zo'n mooie ring en armband gehad :D

• 19 Mei 2011 - 13:18

Buurvrouw:

Hey buufjes, hebben jullie wel mooi weer? want op deze site is het maar matigjes. Geniet in elk geval nog even daar. het is wel erg stil in de straat.
    groetjes van de overkant.