Dag zeven - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Dag zeven - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Dag zeven

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

19 Mei 2011 | Griekenland, Athene

Tjaaaaa, de laatste dag. Ach weet je, ik heb enorm genoten zou zo nog twee weken kunnen blijven maar vind het ook heerlijk om weer naar huis te gaan.

Vandaag hadden we de scooters nog en tjaaaaa we weten dat e en helm nu verplicht is maar het is niet fijn. Ik voelde me verschrikkelijk Annie de Rooij en bleef roepen, Ik heb brommer pech! En dan zie je de eerste foto van jezelf met helm en zie je het...... Paul de Leeuw zou jaloers zijn, geen dubbelrol meer nodig ik kan zo invallen voor Annie, geen hond die het verschil ziet! Oordeel zelf maar.

Verder niks bijzonders gedaan, heerlijk genoten van het uitzicht onderweg. Terrasje hier, een mooi bergpadje daar. Super!! Vanmiddag bij het zwembad gaan liggen.... Nog geen half uur en het betrok. Grote donkere wolken nestelen zich boven Petra...

We hebben het goede weer alvast naar nl gestuurd... Het is onderweg mensen.
Regen in Griekenland kennen we nu dus ook... Ppfffff, met emmers tegelijk. En dan vraag je aan de taxichauffeur of het nog weer droog wordt vandaag. Zegt ie na 20 uur is het droog (toen was het 19.15 uur en echt met grote bakken kwam het uit de lucht). Zitten we te eten en wat denk je?? 20 Uur, inderdaad geen regendruppel te bekennen. Zo apart!