Het is zover..... We gaan. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Het is zover..... We gaan. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Het is zover..... We gaan.

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

13 Mei 2011 | Nederland, Schiphol

2.15 uur We zijn onderweg. Toch nog ff een heel snel slapie gedaan. Peanuts is bij broer Silver. Jip en Lilly gewoon gezellig thuis. Peanuts is nu officieel aan het puberen... Hij dacht dat zijn broer een lekker teefje wss.... Poeh wat zag hij dat ernstig wel 10 cm.... Da's groot voor zo'n kleintje.
NIW, wij zijn onderweg. We vliegen om 6.00 uur... Met een tussenlanding op Heraklion zullen we er rond twaalf uur zijn. Zo'n zinin...
5.15 uur Jaaaaaaaaaa, we zijn op Schiphol. F***, koffer te zwaar. Ter plekke drie kilo overpakken in handbagage. Boeken en schoenen worden het... Ppfff gelukkig een strandbuidel bij ons, daar handtas, schoenen en boeken in. En door......
Carola komt niet door detector, fouilleren dus. Keus uit één zeer mooie dame en een minder charmante.... Je raadt het al de mindere besluit mijn meisje te pakken.... En hoe!!! Ze voelt onder de beha in het kruis etc.... en door..... Ff een broodje en cola light, € 15,= what the heck, 't is vakantie.... Almost boarding time nu....

• 13 Mei 2011 - 07:41

Hanneke:

Whow.. Die Peanuts...
    Veel plezier! Ik hoop dat de vlucht goed is gegaan!

• 13 Mei 2011 - 07:44

Martin:

,....ik wens jullie een heerlijke vakantie...wat zal Peanuts tot rust komen,....haha

• 13 Mei 2011 - 14:08

Carola & Carla Rupert:

@Hanneke & Martin Hahaha. Je weet hoe klein Peanuts is.... We hebben er zo om gelachen....

Veel rust krijgt hij waarschijnlijk niet hi hi hi. Krijgen we een gesloopt hondje terug....