Bijna onderweg - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Bijna onderweg - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Bijna onderweg

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

23 Augustus 2011 | Nederland, Vriezenveen

Klaarwakker om 6.30 uur.... Heb ik dit, waar is mijn tandenborstel, heb ik deo ingepakt etc etc.
Toch nog maar even weer indommelen...
7.00 uur, bliep bliep, sms Anita, al helemaal klaar?
Zout op, ik kan nog een half uur liggen.

7.30 uur bliep bliep, de wekker. Eerst nog even het RTL nieuws kijken. Ppff Khadaffi, zoon Khadaffi etc... Nee ook even vakantie van Libie en ander wereldnieuws.

Jaaaa mijn bed uit......

Snel snel, klaarmaken voor de reis.... Kids opschieten, doe gel en haarlak in je haar, netjes eten. Geen rkuimels...

Ppffff 9.00 uur ja ze zijn er... en op weg.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vriezenveen

Carola & Carla

We proberen eens per jaar met zijn tweeen iets moois in Europa te bezoeken. Vorig jaar werd het Lesbos en dit jaar Cyprus, heel benieuwd wat we daar allemaal ontdekken.

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 16752

Voorgaande reizen:

19 Mei 2012 - 26 Mei 2012

2012 Cyprus Kyrenia

23 Augustus 2011 - 31 Augustus 2011

2011 Italie

13 Mei 2011 - 20 Mei 2011

2011 Petra - Lesbos

Landen bezocht: