Onderweg deel 2 - Reisverslag uit Ghirla, Italië van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Onderweg deel 2 - Reisverslag uit Ghirla, Italië van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Onderweg deel 2

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

24 Augustus 2011 | Italië, Ghirla

Woensdag 24 aug 11.00 uur

Gisteren naar hotel Alte Post in Wassen gereden (wie "plukt" er even een foto hiervan voor mij, ccl.rupert@gmail.com) en daar geslapen. Eerst verschrikkelijke onderbroekenlol gehad om Eva de serveerster maar ook gewoon om onszelf.

Er zaten nederlanders aan het tafeltje achter ons, die moeten wel gedacht hebben, wat een stel uitgelaten pubers, prroesssst. Ik ben bang dat onze kinderen deze week weer een hoop "wijzer" worden, hihihi.

Helmuth kreeg telefoon vanuit de Westerhaar dat de Gotthardpass zo mooi was. En omdat zowel Helmuth als Anita de pass nog nooit gezien hadden, besloten er overheen te gaan ipv er doorheen. Wij wisten al hoe mooi de pass is, maar toch keken we onze ogen uit. Wat is Zwitserland toch een prachtig mooi land. Oordeel zelf..

Wel jammer dat ik met de iPad geen foto`s kan oploaden, dus die volgen met de telefoon.. Nu net over de pass heen geweest en vervolgen de route. Vanaf 16 uur kunnen we pas in de caravan, maar ik heb zo het gevoel dat we ons wel vermaken tot die tijd. De lol en gesprekken zitten er al flink in....

Groetjes vanuit de auto....

• 25 Augustus 2011 - 07:19

Bea:

en bevalt het daar een beetje!!!!!!!!!

wij wisten niet dat anita mee zou gaan op vakantie???
    veel plezier en droom zacht.
    dikke kuzzzzzzzz