Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

22 Augustus 2011 | Nederland, Vriezenveen

De tassen gepakt, de broodjes gesmeerd en dan nog ff relaxen...

Morgen vertrekken we naar Italie, zo'n zin in. Ben dit slechte weer zo zat.

Wat gaan we doen, nou weinig eigenlijk. Genieten van de zon enzo... En de wijn en het eten... Gewoon lekker echt vakantie vieren.

We gaan naar Ghirla, camping Trelago. Kleine camping met maar twee sterren.... Dat zagen we pas na het boeken (krijg je met last minutes eerst boeken en dan pas kijken). Maar gelukkig zijn de sanitaire voorzieningen het punt waarop de camping slecht scoort en tjaa wij hebben een stacaravan, dus geen
last van.....

• 22 Augustus 2011 - 19:19

Bianca:

Wow.. jaloers!! heerlijk naar Italië!! ik hou zooo van dat land!! Heel veel plezier, fijne vakantie!!!! ;-)

• 22 Augustus 2011 - 20:09

Marieke:

Onwijs veel plezier!

• 22 Augustus 2011 - 20:26

Jeanet:

Heel veel plezier op vakantie en ik hoop dat jullie heerlijk weer zullen hebben daar!
    Geniet er van! :D

Groetjes Jeanet

• 22 Augustus 2011 - 21:03

Tinus Plotseling,...:

jajajajaaaaaaa, wij maar vechten met onze emoties tegen dit weer.....aaaaai

Maar goed ik kan het wel begrijpen, tis nie bes hier,......en daar natuurlijk wel weer.....ik kijk nu al weer met veel plezier uit ......de foto's de verslagen alles eigenlijk wel....hoe de overnachting in de tunnel is geweest en hoe jullie je gaan vermaken.....vergeet de vodka niet met smaakje...........hahahahaha

have fun!!!!!!!!!!

• 22 Augustus 2011 - 21:06

Dorien:

heeeeeeeerlijk!!! heel veel plezier en genieten geblazen....de mijne zit er op...en de wasmachine draait (zijn van die momenten waarop ik vervloek dat ik zo graag een groot gezin wilde whaha)....