Onderweg deel 1 - Reisverslag uit Wassen, Zwitserland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Onderweg deel 1 - Reisverslag uit Wassen, Zwitserland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Onderweg deel 1

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

24 Augustus 2011 | Zwitserland, Wassen

Dinsdag 23 aug.

De reis gaat voorspoedig. Het is nu 15.40 uur en we rijden net voorbij Hohberg, 100 km voor Basel. Lekker relaxed gaat het, bakje koffie tussendoor. Netjes elke twee uur stoppen we.

We hoorden net dat we morgen pas vanaf 16uur in de caravan kunnen. Da's minder, als we nu ff doorrijden zijn we er ook rond 19 a 20 uur haha. Dus straks lekker op tijd stoppen en terrasje op... dan morgen maar verder haha.

Echt iets voor ons, gewoon met overnachting willen doen en dan onderweg geen oponthoud, ppfff hihi. Nou ja, een extra dagje genieten is ook wel lekker. Zwitserland is prachtig dus daar een dagje verplicht genieten is geen straf. De kinderen vermaken zich ook prima achterin. Tom is nu een uurtje wakker maar heeft daarvoor geen oog open kunnen houden. Ach ja een hele reistablet als je 10 bent is misschien iets te veel.

Komen we er net achter dat we weer de fotocamera zijn vergeten, ppfff stelletje dozen zijn we. Gelukkig heeft Carola een goede camera op haar GSM en gebruiken we die maar weer als fotocamera. Het is niet anders. ff kijken of het lukt om de foto,s te uploaden, maar dat wil vast wel... Met BlueTooth kom je een heel eind...

Voorlopig zitten we nog even in de auto, hopelijk straks een gasthof met WiFi.

Groetjes vanuit de auto....