de laatste dag en terugreis - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu de laatste dag en terugreis - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

de laatste dag en terugreis

Door: Carola & Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

27 Mei 2012 | Nederland, Vriezenveen

Tja en dan heb je geen auto meer, geen excursies gepland en je verbrand in de zon... Niks mis mee hoor. vrijdag gewoon de hele dag gerelaxed bij het zwembad. Onder het parasolletje, maar dan wel met zijn allen. Terwijl een kelner mij de liefde verklaard en niet kan geloven dat ik gelukkig ben met een vrouw laten wij ons verwennen door de temperatuur, het zwembad en het genieten van alles wat je niet hoeft.

Kortom, een dagje helemaal niks is ook wel eens lekker. `S avonds heerlijk uit eten geweest met zijn allen, hhmmmm dat was toch wel het lekkerste eten dat we de hele vakantie hebben gehad. Een heerlijk steakhouse. Niks mis mee. Nog ff een drankje op ons terras gedaan en lekker op tijd onder de wol. Gisterochtend dus maar meteen de koffer gepakt, ontbijten en geregeld dat we één kamer mochten gebruiken tot 17 uur. Nee mevr. dat kan echt niet het hotel zit vol. Zo viel die ff verkeerd bij mij. Rug gestrekt, borstjes vooruit en dan maar in de aanval. De Host schrok zo toen ik samen met Tessa vertelde wat ik er van vond dat we toch een kamer kregen tot 17 uur. Gelukkig!

Dus ook maar weer relaxen onder de parasol (ik zou er wel aan kunnen wennen) waarbij mijn aanbidder tafels bleef bedienen waarbij hij uitzicht had op mij, haha. ach Ebenezer je bent wel een schatje hoor....maar euh, een man. En dat niet alleen, een Ghanees, laten we dat maar niet doen.

Allemaal gezorgd dat we voor 17 uur gedouched waren en hop weer naar shooters (in cyprus is dat een koffiebar annex steakhouse, geen rondborstige dames hoor). Wederom heerlijk gegeten, de traantjes begonnen al te vloeien bij het proosten op een mooie vakantie.

Ik wil dan ook IEDEREEN bedanken voor de geweldige vakantie. Stef & Chantal, Dennis & Tessa, Barry & Julia.... wat hebben we een geweldige week gehad. Op naar de Ardennen om het nog eens over te doen. Thanxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vriezenveen

Carola & Carla

We proberen eens per jaar met zijn tweeen iets moois in Europa te bezoeken. Vorig jaar werd het Lesbos en dit jaar Cyprus, heel benieuwd wat we daar allemaal ontdekken.

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 1009
Totaal aantal bezoekers 16739

Voorgaande reizen:

19 Mei 2012 - 26 Mei 2012

2012 Cyprus Kyrenia

23 Augustus 2011 - 31 Augustus 2011

2011 Italie

13 Mei 2011 - 20 Mei 2011

2011 Petra - Lesbos

Landen bezocht: