De Reis en Aankomst - Reisverslag uit Karakoumi, Cyprus van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu De Reis en Aankomst - Reisverslag uit Karakoumi, Cyprus van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

De Reis en Aankomst

Door: Carola & Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

20 Mei 2012 | Cyprus, Karakoumi

De planning was gisterochtend om 8.30uur vertrekken naar Goor om de hond weg te brengen naar mijn zus en zwager en van daaruit vertrekken naar Schiphol. Euhm.....da's niet gelukt.

Vijf kwartier later dan gepland vertrokken we naar Goor. Daar een kwartier tijdwinst gehaald en zo vertrokken we om 11.30 richting Schiphol. 13.45 uur waren we er om de koffers af te geven en om 14.00uur moesten we boarden.

Na een slopende vlucht met een tussenlanding in slecht weer op Antalya waren we om 22.30uur eindelijk geland op Ercan. Nederlandse tijd. Een uurtje rijden en het tijdsverschil meegerekend waren we om 00.30 uur op de kamer.... In één woord WAUW. Een massagedouche, zeer ruime moderne kamer en gescheiden door een grasveld van het zwembad. Superdeluxe *****kamer.

• 20 Mei 2012 - 09:11

Dorien Hofman:

pff jeetje zeg, wat een lange reis....maar idd wat een heerlijke kamer en hupsakee zo het zwembad in haha....ik is jaloursssss ik wil ook!!! haha...geniet er heerlijk van he

• 20 Mei 2012 - 09:19

Anietje:

Moet jullie weer overkomen tussenlanding op Antalya hihi (hebben jullie ze alvast gewaarschuwd dat ik er met een paar dagen aan kom hihi). Wat hebben jullie het weer voor elkaar vlak bij het zwembad en een super kamer!! Geniet er lekker van het is jullie gegund!! en............hou ons op de hoogte!!

Liefs Anietje

• 20 Mei 2012 - 10:09

Tamara Verstrenge:

Ziet er super uit, heel veel plezier nog en niet te bruin worden zodat je ons nog jaloerser maakt haha

• 20 Mei 2012 - 10:30

Nancy :

Wauw dames, dat ziet er goed uit....
    Een beetje jaloers ben ik wel hoor.....