Dag 4 & 5 - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Dag 4 & 5 - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Dag 4 & 5

Door: Carola & Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

25 Mei 2012 | Cyprus, Nicosia

En dan zitten we alweer op dag 6 maar heb ik geen verslag van de afgelopen dagen gedaan. Dus eerst ff gisteren en eergisteren.

Woensdag was de laatste dag dat we de auto hadden gehuurd we hadden de buren beloofd hen weg te brengen omdat ze gingen duiken. De andere buren gingen ook mee dus ff proppen maar het ging best met zijn 6en in een oude Seat Cordoba, het weer was minder wel heel warm maar veel wind waardoor het zicht slecht was. terwijl Stef, Chantal & Berry gingen duiken lag ik in de zon, hooguit een uur was het en ik was weer helemaal verbrand.. ttssss dus geen zon meer voor mij.

NIW na het duiken werd Stef ziek.....zeeziek noemt hij het, maar gewoon een kater van onze beachparty. Chantal, Carola en ik in de haven gegeten daarna lekker relaxen en `s avonds met Berry, Julia, Stef, Chantal en wij naar de haven geweest. gezelligheid alom.

Gisteren een excursie gedaan naar Famagusta oa. Hele mooie dag, St. Barnabas bezocht, Salamis, Famagusta en onderweg de mooiste dingen gezien, zie de foto`s. Gisteravond weer een beachparty maar nu hier bij het hotel in de loungeseat. Fantastisch, mensen die je nog maar een paar dagen kent, maar zo`n klik. Helemaal top. Heel veel gelachen, zelfs gehuild maar wat een geweldige mensen. Beetje jammer dat ze mij tot mama hebben bekroond. Zulke mooie mensen, ik kijk mijn ogen uit, maar ik ben hun mama.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Nicosia

Carola & Carla

We proberen eens per jaar met zijn tweeen iets moois in Europa te bezoeken. Vorig jaar werd het Lesbos en dit jaar Cyprus, heel benieuwd wat we daar allemaal ontdekken.

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 16734

Voorgaande reizen:

19 Mei 2012 - 26 Mei 2012

2012 Cyprus Kyrenia

23 Augustus 2011 - 31 Augustus 2011

2011 Italie

13 Mei 2011 - 20 Mei 2011

2011 Petra - Lesbos

Landen bezocht: