Dag 1 & 2 - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu Dag 1 & 2 - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Carola & Carla Rupert - WaarBenJij.nu

Dag 1 & 2

Door: Carola & Carla

Blijf op de hoogte en volg Carola & Carla

21 Mei 2012 | Cyprus, Nicosia

Wakker worden in een bed dat lekker slaapt is me nog nooit gelukt in de vakantie, maar hier wel HEERLIJK.

De eerste dag besloten niet veel te doen, Carola heeft een beetje last van haar rug na de vliegreis en om te acclimatiseren is het ook wel lekker. Dus om 9.00 uur richting ontbijt vertrokken, helemaal goed, veel soorten brood, salades en yoghurt dus dat zit goed.

Daarna ff naar de welkomstbijeenkomst van Corendon. Meteen maar ff een auto gehuurd voor 3 dagen, oppassen want het stuur zit rechts en ze rijden links... En een excursie naar oa een spookstad geboekt. Een stad gesloten in 1974, de inwoners moesten alles achterlaten. Dus alleen enkele kledingstukken mochten mee, geen auto`s, meubelstukken en persoonlijke eigendommen. We laten ons donderdag verrassen.

Gisteravond naar het centrum gelopen met de buren, een stel van 28 en 32 jaar jong, daar een hapje gegeten en elkaar leren kennen. Was erg gezellig. Vervolgens met de taxi terug naar het hotel en daar nog ff wat gedronken. Er schoof een ander stel aan waar we verschrikkelijk mee en om hebben gelachen, gekke amsterdammers!

Vandaag met de auto het eiland een klein beetje verkend en nu weer terug op de kamer, te heet in de zon dus maar lekker ff een verslagje schrijven en foto`s plaatsen.....